Vredestein Sportrac 5 – Câștigător de test

 Vredestien Sportrac 5 – anvelopa câștigătoare de test

Se apropie momentul trecerii la anvelopele de vară, dar cum alegi cele mai bune anvelope?
Organizația germană ADAC a publicat recent testele pentru dimensiunile 185/65R15 H, potrivite pentru mașini mici și compacte cum ar fi Dacia Logan, Citroen C3, Hyundai i20, Mazda 2,Nissan Note, Peugeot 208, Renault Clio si Toyota Verso. Pentru testare s-a folosit un Renault Clio.

sportrac5Șapte din cele 16 anvelope testate nu a prezentat deficiențe și ca urmare au primit calificativul “bun”. Cea mai bună anvelopă în condiții de umiditate, mai ales în ceea ce privește manevrabilitatea și frânarea s-a dovedit a fi Vredestein Sportac 5, astfel pe dimensiunea 185/65R15 H s-a plasat pe primul loc al clasamentului.

Continental ContiPremiumContact 5 a avut cel mai bun rezultat la frânare pe teren uscat și rezultate bune pe teren umed, astfel a ajuns pe locul doi.

Dunlop Sport BluResponse, Goodyear EfficientGrip Performance, Hankook Kinergy Eco K425, Nokian Linia si Kumho Ecowing ES01 KH27 deasemenea au avut rezultate bune pe teren uscat și umed.

Nnivelul de uzură a însemnat cea mai mare diferență între anvelopele plasate pe topul clasamentului.
Anvelopele Hankook, Nokian si Kumho nu au performat la fel de bine ca și pofilele concurente în ceea ce privește rezistența la uzură.

Alte șapte anvelope au primit ratingul “satisfăcător” pentru că au arătat deficiențe pe suprafețe umede. ADAC constată că anvelopele Michelin Energy Saver+ și Bridgestone Turanza T001 au obținut mai degrabă rezultate satisfăcătoare decât bune. ADAC consideră punct de slăbiciune, la profilul Michelin Energy Saver+ nivelul de uzură și consumul de combustibil, în timp ce anvelopele Bridgestone Turanza T001 au deficiențe pe carosabil uscat și umed.

Deficiențe au și pofilele Sava Intensa HP, pe suprafețe uscate, Ecosis Infinity atât pe carosabil uscat cât și pe carosabil umed iar Brillantis Barum 2, Nexen N Albastru HD Plus și Semperit Comfort-Life 2 pe carosabil umed.

Nankang Greensport Eco 2+ a obținut rezultatul “suficient’ la test, datorită performanțelor slabe pe carosabil umed. Deasemenea la aceasta anvelopă s-a măsurat cel mai mare consum de combustibil.

GT Radial Champiro VP1 a primit calificativul “nercecomandat” și s-a clasat pe ultimul loc. Producătorul subliniază că tocmai din acest motiv GT Radial Champiro VP1 a fost înlocuit cu un nou model Champiro FE1.

Vezi acum clipul despre lansarea profilului câștigător: Vredestein Sportrac 5:

ADAC – test anvelope de vară 2016 

 dimensiunile 185/65 R15 H

Nr. Marcă, model Uscat Umed Zgomot/Comfort Consum de carburant Uzură Calificativ ADAC
1 Vredestein Sportrac 5 bun bun satisfăcător bun bun bun
2 Continental PremiumContact
5
bun bun satisfăcător bun bun bun
3 Dunlop Sport BluResponse bun bun suficient bun bun bun
4 Goodyear EfficientGrip
Performance
bun bun suficient bun bun bun
5 Goodyear EfficientGrip
Performance
bun bun suficient bun bun bun
6 Nokian Line bun bun suficient bun bun bun
7 Kumho KH27 Ecowing ES01 bun bun satisfăcător bun bun bun
8 Sava Intensa HP satisfăcător bun suficient bun bun satisfăcător
9 Infinity Ecosis satisfăcător satisfăcător bun bun bun satisfăcător
10 Michelin Energy Saver+ bun satisfăcător satisfăcător bun foarte bun satisfăcător
11 Barum Brillantis 2 bun satisfăcător satisfăcător bun foarte bun satisfăcător
12 Bridgestone Turanza T001 bun satisfăcător satisfăcător bun bun satisfăcător
13 Nexen N’Blue HD Plus bun satisfăcător suficient bun bun satisfăcător
14 Semperit Comfort-Life 2 bun satisfăcător suficient bun foarte bun satisfăcător
15 Nankang Green-Sport Eco-2+ bun suficient satisfăcător bun satisfăcător suficient
16 GT Radial Champiro VP1 satisfăcător nerecomandat satisfăcător bun foarte bun nerecomandat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *